عبدالحمید کشاورز

شعار سال

خبر ویژه

مرکز طب سوزنی

طب سوزنی چیست؟

یکی از روش‌های درمانی که این روزها کاربرد زیادی دارد، طب سوزنی می باشد این درمان قدیمی و سنتی چین در کشورهای مختلفی مثل آمریکا، کانادا ، انگلیس و از جمله کشور ما، طرفداران زیادی پیدا کرده است و  متخصصان این رشته، از آن برای درمان بیماری‌های مختلفی کمک می‌گیرند. از آنجایی که این روش درمانی سنتی، طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها را تحت پوشش درمان قرار می‌دهد، استقبال از آن روز به روز بیشتر می‌شود.

متخصصان در این رشته، تلاش می کنند جریان انرژی را در بدن متعادل سازند و برای این هدف  با استفاده از سوزن‌های باریکی که در نقاط مشخصی از بدن، فرو می‌کنند ، به درمان بیماری‌ها کمک می‌کنند. یکی از نکات مهم در طول درمان، صبر و حوصله زیاد است. برای اینکه نتیجه دلخواه را بدست آورید، باید درمان در مدت زمان مشخص و به صورت مستمر انجام دهید.

طب سوزنی برای درمان چه بیماری هایی مفید است؟

-سردردهای میگرنی

-بهبود درد دوران قاعدگی، کاهش علائم یائسگی ،اختلالات هورمونی ، نازایی، تخمدان پلی کیستیک، اندومتریوز

-خشکی مفاصل و ماهیچه  و رفع گرفتگی عضله (گرفتگی گردن، کتف و …)،کمردرد،گردن درد

-درمان و بهبود مشکلات روانپزشکی مثل اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری ،اختلالات دو قطبی

-درمان انواع بیماری‌های گوارشی مثل مشکل زخم معده ، ریفلاکس ، درمان سندروم روده تحریک پذیر

-سندروم خستگی مزمن ، سندروم پای بی قرار ، شانه یخ زده، خارپاشنه

-درمان بیماری های تنفسی مثل آلرژی فصلی ، سینوزیت ،آسم، سرفه‌های مزمن

-وز وز گوش، سرگیجه ،آبریزش و خارش و قرمزی چشم

-اختلال در خواب

-بیماریهای پوستی مثل کهیر ، پسوریازیس، ویتیلیگو

کاهش وزن

یکی از بیماریهای شایع که میتواند خود باعث زانو درد ،کمر درد،دیابت،آرتروز استخوان ، کبد چرب و افزایش فشار خون و خیلی عوارض دیگر شود چاقی و افزایش وزن است . مشکلی که بسیاری از افراد، برای درمان آن، به دنبال روش‌های مختلف و بعضاً بسیار خطرناک هستند. برای مثال، دست به رژیم‌های غیر اصولی زده یا ریسک عمل‌های جراحی خطرناک را به جان می‌خرند. طب سوزنی با افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها و تنظیم کبد ، طحال ، روده و معده و کلیه ها و رفع استرس و کاهش میل به شیرینی جات و کم کردن خوردن غذاهای بین روز یا به اصطلاح هله هوله اضافی سبب کاهش وزن و لاغری میشود . یکی از روش‌های خوب برای لاغری موضعی و کاهش وزن، استفاده از خدمات طب سوزنی و امبدینگ است. -سلولیت ضمنا علاوه بر لاغری در كل بدن ، بيماران مي توانند چربی های موضعی خود را كه سلوليت ناميده ميشود و غالبا بصورت نهفته در شكم و پهلوها و ران و باسن و بازوها و پشت وجود دارد با تزريق و كاشت نخ در نقاط طب سوزنی در شكم و يا پهلو و پشت و در بافت چربی مربوطه درمان نمایند. -جوانسازی پوست صورت طب سوزنی بر شادابی پوست و جوان سازی آن تاثیرات فوق‌العاده‌ای دارد. طب سوزنی صورت، به پوست هایی که چربی زیادی دارند، کمک می‌کند تا چربی آن‌ها به حد تعادل برسد. همچنین سبب می‌شود پوست چندین درجه روشن تر شود و چین و چروکی که ممکن است بر اثر پیری بر روی صورت شکل گرفته باشد، برطرف گردد. خطوط لبخند یا چروک‌های دور لب، نیز از این طریق قابل درمان هستند. طب سوزنی صورت، در پوست‌هایی که دچار افتادگی هستند، به عنوان لیفتینگ عمل می‌کند. برای جای جوش های صورت که مثل لکه مانده اند، نیز تاثیر بسیار خوبی دارد. از دیگر تاثیرات طب سوزنی صورت می توان به از بین بردن غبغب، از بین بردن منافذ باز پوست و کم‌رنگ کردن لکه های کک و مک اشاره کرد. برای استفاده از خدمات طب سوزنی، به چه مرکزی مراجعه کنیم؟ با توجه به افزایش استقبال از خدمات طب سوزنی، همچنین نتایج خوبی که از آن برای بیماران حاصل شده است، به تبع افراد زیادی مراکز درمانی در این زمینه ایجاد کردند. اما نکته بسیار مهم و قابل توجه، کیفیت خدمات ارائه شده در این مؤسسات است. این روش درمانی، حساس بوده و با سلامت مردم ارتباط مستقیم داردو بهمین علت اگر به خوبی صورت نگیرد، می‌تواند سلامت افراد را به خطر بیاندازد. برای همین، باید از بهترین پزشک طب سوزنی در بهترین مراکز درمانی استفاده کرد. اگر دوست دارید از خدمات طب سوزنی استفاده کنید، باید بگوییم که یکی از بهترین‌ها در این زمینه درمانگاه ما است. دکترمستفیضی فارغ التحصیل این رشته از دانشگاه پکن چین ، می‌تواند به رفع و درمان بیماری‌های متنوع شما کمک کند.

در این مرکز چندین مرحله برای انجام درمان طب سوزنی وجود دارد که به شرح زیر است:

  •  پزشک ضمن معاینه بیمار به بررسی آزمایشها و رادیولوژیهای او می پردازد و وضعیت بیمار را هم از نظر طب کلاسیک و هم طب سنتی ارزیابی می کند.
  •  از بیمار خواسته می شود بسته به ناحیه ای که قرار است سوزن های طب سوزنی در آن وارد شود به پشت، شکم یا پهلو بخوابد.
  •  پزشک از هر سوزن استریل فقط یک بار استفاده می کند.
  • پزشک معالج پس از شناسایی بسیار دقیق سوزن ها را در نقاط خاصی وارد می کند.
  • در حین وارد کردن سوزن ها، بیمار احساس سوزن سوزن مختصری می کند ، اما دردناک نیست.
  •  گاهی اوقات پزشک پس از وارد کردن سوزن ها به پوست، سوزن ها را گرم می کند یا به صورت الکتریکی تحریک می کند.
  • پزشک هر سوزن را به مدت 15تا 30 دقیقه در جای خود نگه می دارد.
  •  درصورت نیاز از بادکش و حجامت  و ماساژ (توسط پزشک) نیز استفاده میشود.
  • در جوانسازی صورت از خدمات ماساز و مزوتراپی توسط پزشک بهره مند خواهید شد.

طب سوزنی بسته به نوع بیماری در چندین جلسه از 10 تا 15 جلسه انجام می شود و دوره درمانی دو تا سه جلسه در هفته و پس از آن با صلاحدید پزشک ،پس از تاریخ آخرین جلسه ، طب سوزنی در فواصل مشخصی تکرار میشود.

گالری تصاویر

اطلاعیه

پوستر